onsdag 9. oktober 2013

Da prøver jeg på nytt i med ny blogg. Hehe er ikke lett å få bestemt seg gitt og ikke lett å vite hvor man burde ha blogg. Men nå er vi på blogger. Fikk tips av søte Camilla Bamle. 

Enda en dag nærmer seg slutten, har akkurat fått lagt snuppa i seng. I dag var jeg ikke i humør til å lage middag så da inviterte jeg oss ut til pappa til middag. Der var det stek og så himmelsk godt! 


Må si jeg i grunn gruer meg til å ha en ny dag på kurs i morgen, men får heller prøve å tenke litt positivt. Det skal vel ordne seg til slutt, men 6 timer foran pc og leite etter nye utlysninger hver dag kan bli litt monotont. 
Det jeg i grunn kunne tenke meg er noen tips til bedrifter jeg burde oppsøke og eventuelt levere CV.  Noen som har noen ideer om hvor jeg burde mase meg til jobb?

Takker på forhånd for evt tips =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar